Bilder från Oxelösund, grönan och Saltarö!

Oxelösunds camping, med Jim, mamma och Ann-Sofi:


Ministugan vi bodde i.. Snacka om litet asså! xD


Kväll på stranden


Hahah, jag på en gunga.. ^^


Saltarö, med mamma och Fanny:


Militärklippan, där vi oftast badade =)


Jag vid klippan.. Älskar bikinin förresten, vad tycks? Mammas gamla.. ;)


Kvällsbild vid vattnet.. <3

Gröna Lund med Annie och syskon och deras kompisar och mammor.. xD :


Anna, Annie, Fanny och jag uppe i FrittFall! :D


Ehm, jag inne i lustiga huset.. Fick den där grejen när jag förlorade på pilkastning, haha! xD


Held död efter dagen på grönan, haha!


Juste, shoppat lite smått också. Visar det senare!
Kisses! <33


Kommentarer
Postat av: LIZA

Okej visst!! :) § åker till greklan 25 Juli så du vet ;)

2010-07-16 | 22:45:24
URL: http://liiziz.blogg.see
Postat av: Louisoda

good job please keep on the good work

2011-06-09 | 13:45:50
URL: http://louisoda.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0