Har badat och träffat Annie

Tjeena! <3
Kom typ nyss hem. Har varit borta vid övrasjön och badat, jag och Fanny träffade Annie och Alicia där. Det var sjukt mycket fiskar som simmade precis runt en? Lite läskigt där..
Men sen gick vi i alla fall upp och var hos dom. Planerade lite för onsdag och så, ska till grönan bla då. På onsdag blir det förresten sista gången på typ.. 3 veckor som jag träffar Annie! Usch.. Ska försöka hålla kontakten, men inte lätt när det är svindyrt att smsa utomlands och när man inte har nån dator tillgänglig. Hm.
Puss! <3


Bildbrist. Fick bli en bild från i våras..

Kommentarer
Postat av: dannie

jag har gått på gymnastik i tio år ;) Nu går jag på konståkning och boxning !

2010-07-04 | 19:20:32
URL: http://daniiiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0