I´m back..!

.. Eller åt mistånde till söndag, då jag åker till sportscamp.

Den senaste en och halva veckan har jag tillbringat tillsammans med mamma och Fanny på Saltarö i skärgården. Vi har bott i två olika stugor. Har haft det riktigt mysigt! Badat varje dag, det har ju varit upp till 30 grader i skuggan lixom. Och brun har man blivit också, yes!
Kom hem för nån timma sen. Funderar på att träffa Maja en snabbis. Snacka lite om nästa vecka,  vi två drar till sportscamp i norrköping! Längtar grymt, har lixom suttit fast i en stuga nu utan att ha träffat så mycket folk. Inte för att det inte varit mysigt med ni fattar, jag vill tillbaka till verkligheten nu.

Puss! <3


Kommentarer
Postat av: LIZA

Tack så jätte mycket :)

Jag kan göra en..! §

2010-07-16 | 17:43:19
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0