Nyduschad

Tjaa! <3
Har precis duscat i bastun, riktigt skönt.. Var helt gräsig och allt efter att ha blevit nedsprutad av gräsklipparen. Men den var kul att köra iaf! =D

Smsade lite med maja idag, och några andra såklart men, och hon är nu på grönan med en av killarna från sportscamp, jag vill oxå! Han frågade mig oxå, men jag kan ju inte precis åka in dit härifrån.. Synd synd. "/

På tal om sportscamp, så är det det enda jag tänker på. Hela tiden. Fanny blir galen, jag har lixom berättat allt typ 1000 gånger, haha.. Men det var så grymt kul! Saknar alla nåt sjukt, efter att ha träffats i bara en vecka så är det kanske lite konstigt? xD
Puss! <33

P.s Jag blir verkligen gaaalen!! Seriöst... ._. // Fanny  ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0