Shoppat de senaste veckorna...

...Okej, orkar inte hämta och ta kort på allt. Men ni får se lite! ;)



Detta köpte jag inne i stan när jag var där med Annie, innan vi drog till grönan.
Bh:ar och mönstrade kortstrumpor - Kapahl
Mörk och ljusrosa nagellack - Cubus (Deepend)
Svarta kortstrumpor och fondation - H&M


Hahah, en kopp jag köpte.. Den såg typ ut så, har ritat i paint! xD
Köpte den i Oxelösund, när jag och Jim såg den tänkte vi direkt på mig..

Har också köpt 3 par trosor från Cubus, älskar dom, och ett par svarta enkla bikinatrosor från H&M. Det köpte jag förut när jag, Maja, Annie och Karin var i stan efter att ha sett Eclips. ;)

Pusspuss! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0