Typ bloggpaus.. pga semester, haha!

Godmorgon alla !
Nu är det så här att jag kommer inte kunna vara så aktiv på bloggen nu de kommande veckorna. Idag åker jag till Saltarö i typ en och en halv vecka, sen blir det Sportscamp typ direkt efter och sen åker jag upp till landet i Dalarna. Och tyvärr tror jag inte att jah kommer ha tillgång till nån dator eller internet på nån av de ställerna! Hahah, hur ska jag klara mig..
Men efter det, så kommer jag troligtvis forstätta blogga med den normala updateringen, great huh?
Men ni får ha det så bra, mobilen är självklart med så ni som har mitt nummer får gärna smsa lite sådär ibland!
xoxo/Vera


Favoritbild i repris. Älskar er tjejer! <33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0