Min vecka

Tjeena! <3
Nu är man hemma igen, har haft en grym vecka! Det haf hänt mycket hela tiden, har bara sovit hemma en natt.

Måndag:
Jag och tjejerna tog båten ut till Ensta Ö och badade och solade, jättemysigt! Sen rodde vi hem igen, och grillade hamburgare och sov hemma hos mig, hos pappa. Min enda natt hemma..

Tisdag:
Vi ställde klockan på 8.45 för att fixa till oss och sen åka in till Gröna Lund. Hade verkligen sjukt kul, och vi åkte både Fritt Fall och Insane! Wow asså, skitkul men lite läskigt.. Käkade tacco tallrik och köpte godis. Höll på att koka ihjäl, man ville bara hoppa i vattnet typ, haha.. Men sen fram mot kvällen åkte vi hem och sov igen, inte hos mig. Kollade på en VM-match, Spanien-Portugal tror jag. Sen somnade vi enfter, sjukt trötta.

Onsdag:
Ställde klockan igen, och efter frukosten drog vi in till stan och kollade på Eclips! Den var helt grym, vill verkligen se igen.. Sen stannade vi ett tag i stan, köpte trosor och en enkel bikini underdel. Sen orkade vi inge mer, och åkte hem och sov i tält! Jättemysigt. Sjöng allsång mitt på natten, hahah!

Torsdag:
Var tvungen att gå upp vid 9, packa ihop och äta snabbt sen dra hem. Hade en timme på mig att packa innan Jim och hans mamma  kom och hämtade upp mig. Vi åkte mot Nyköping typ, eller till en camping utanför. Senare hämtade vi mamma vid tåget. Vi hade en liten stuga, var där hade det mycigt bara.Spelade minigolf och så.

Fredag:
Dagen spenderades mest nere på stranden, härligt. Har fårr en del färg också, yeey! Sen år vi nudlar och hade mysigt och aa.

Idag, lördag:
Packade ur stugan imorse och åkte småvägar mot Norrköping och Stadium SportsCamp. Stannade och fikade på vägen och träffade Annies släkt haha.. Sen kom vi till campen då och gud villka minnen jag fick direkt när vi kom dit! Villa bara stanna.. Men vi kollade på tjejernas avslutning och sen åkte vi hemmåt.


Japp, så har min vecka hittils varit. Imorn blir det nog att vara hemma och slappa typ, sen på måndag åker jag iväg igen, till en stuga på en ö i skärgården där vi ska varea i typ 1 ½ vecka.

Pusspuss! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0