20.20

Shaa! <3
Inte skrivit mycket precis idag, har inte haft lust antar jag.
Har iaf spelat en hel del Sims2 idag, haha! Och sen så var jag, Maja, Max och Anton hos Matte. Killarna höll på att skjuta med sånna där softis-grejer hela tiden.. Lite kul i början kanske, jag och Maja satt och gönde oss haha.. Dom riktade ju grejerna mot oss? Men sen skulle dom ut i skogen och köra. Vi följde efter då, men stod utanför skogen.. Inge kul precis, långtråkigt. Sen kom dom ut igen, och då skjöt dom på oss, shiit vad ont det gjorde! Fick två på rumpan och två som snuddade huvudet.. Usch. Sen gick det lite långt där, och Maja och jag gick hem. Förlåt killar, men det var faktsikt inge roligt..
Sen har man ätit middag och så. Proppmätt.. Blir att vara hemma ikväll tror jag. För dåligt väder för att dra ut nånstans.
Kisses! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0