20.34

Tjeena! <3
Har varit lite seg på att uppdatera idag, har varit upptagen och dessutom hittade jag inte laddaren..
Men i alla fall. Har en skön skoldag idag, bara idrott och So. Sen gick jag hem oc pluggade matte, fattade typ inget.. Så jag ringde Annie, och vi snackade jättelänge, om både matten och massa annat.
Sen fick hón typ inte prata längre i telefon, så jag gick och mötte henne och vi gick till bussparken. Snackade vidare, men sen gick vi in till mig för vi inte ville att nån skulle höra, hehe.
Sen åkte hon hem och nu har jag precis varit hos mamma och hämtat grejer. Sitter och käkar choklad nu, mohahah!
Pusspuss! <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

Choklad är aldrig fel. :P

2010-06-09 | 17:51:03
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0