20.44

Äntligen tid för bloggen!
Tänkte berätta om igår och idag typ.

Igår:
Kl halv 3 skulle jag till tandläkaren.. Nervös som vanligt, men det gick sjukt bra! Perfekt bett, borstar bra och inga hål eller nåt. Yeey! Något jag är nöjd över med mig själv är mina tänder faktiskt, haha..
Men sen åkte jag, Moa och Maja direkt in till Gröna Lund. Roligt roligt, och som jag skrev förut så åkte jag Frittfall för först gången! Sen ville dom typ gå in i spökhuset. Vi frågade en som att där hur lång tid det tar att gå, och hur läskigt det var och så. Sen satte vi oss vid utgången för att fråga alla om det var läskigt. Ovanför utgången är det ju en balkong typ, och där kom det ut en spöke! Haha, först sprang jag och Maja iväg, blev rädda.. Men sen satt vi och kollade på han när han höll på, haha! Och vi gick föresten aldrig in, jag vågade inte.. xD
Sen åkte vi hem, och sov hos mig.Kollade på skräckfilm, Jennifers Body. Sen somnade vi typ vid 2.

Idag:
Moa och Maja gick rätt tidigt, för jag skulle ju till Jim och Jennifer. Vi gick dit, och höll på att dö av värme.. Gick ner till bryggan och badade, deras första dopp?! Sen gick vi och badade lite senare igen och aa. Kollade på gamla Blue Water High avsnitt också, älskar det!
Sen gick vi hem till pappa, och hjälpte han med massa grejer. Och nu är jag hos mamma.

xoxo


WLEO <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0