Bästa dagen! <3

Tjeena! <3
Idag var vi ju som sagt i stan med hela åttan och kollade på filmerna vi har gjort. Pinsamt eller vad.. Sen skulle man upp på scenen och snacka om filmen också? Usch.
Men sen vid kl 12 typ så åkte jag och Maja bort till Gröna Lund. Åkte tillsammans med Moa, Ellen och några från HB, tur annars skulle vi ju typ inte hitta, haha!
Men hade en skitrolig eftermiddag iaf med fina Maja. Huvudet snurrar ju fortfarande efter all gånger vi åkte pop-expressen, hehe..
Men träffade inge där som vi kände, lite synd kanske. Menmen, nästa gång blir vi förhoppningsvis ett större gäng!

Men har lite panik för nästa gåmg ändå, för som typ tog inte kort eller mitt nummer när jag fixade guldkortet? Det gjorde dom på Maja, men jag fick inte? Tänk om jag inte kommer in sen, hjälp!

Men nu ska jag kolla på Talang finalen. Har inte settett enda program i år men ändå.
Kisses! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0