Har varit hos Matte och sen i Södertälje..

Shasha! <3
Typ direkt efter att jag skrivit förra inlägget så smsade Max och frågade om vi skulle göra nåt. Så jag och Maja gick till honom. Vi stod typ utanför hans dörr i 5 minuter, knackade och smsade att han skulle öppna. Sen skrev han att han var hos Matte, haha! Så vi gick dit då. Körde sanning eller konka, snackade, skrattade och höll på typ. Roligt i alla fall!
Men sen kom pappa och hämtade oss, vi skjutsade hem Maja. Sen åkte jag pappa och Fanny till en japansk resturang i Södertälje och åt middag. Åt nån gryta som man hade framme på bordet? Jättegott, men anorlunda..
Är typ proppmätt nu, orkade inte ens efterrätt heheh..
Pusspuss! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0