Min midsommar..

.. var jättelyckad!

Jag, mamma och Fanny var ju hos Moa tillsammans med hennes familj och en stor del av deras släkt. Precis som varje år, hehe.. Men vi hade det bra iaf, åt god mat, pratade och så. Jag, Moa och Fanny stod en stund i fiskedammen ute på ängen, och sen åkte vi och de andra kusinerna på lastbilsflaket. Ibland känns det som at jag känner deras släkt bättre än min egen.. Hennes kusiner är med gämngammla med mig och kanske därmed lättare att umgås med? Men det är väl inte riktigt så.
I alla fall. Hoppade studsmatta, hade musiktävling,lekte med småkusinerna Moltas och Irma, och gosade med kaninen. Fram mot kvällen, när alla slutat vara blyga och den pinsamma tystnaden försvann, så blev allt ännu trevligare. Vi spelade spel, Rita&Gissa, och jag vann eller? Hahah, jag tycker jag var grym i alla fall.  Vi gick väl hem till oss vid 2 typ, och sov här. Inte alla alltså.. Och nu är antaglkigen många av dom som var me digår i Italien, dom skulle dit imorse. Gud så härligt..

Jag längtar redan tills nästa midsommar. Hoppas den blir lika bra som denna blev. Oj, juste.. Vi kanske inte ens blir inbjudna nästa år? Får väl bjuda in oss själva i så fall, haha!


Så såg jag ut.


Moltas och Moa vid fiskedammen


Midsommarlunch ute på altanen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0