Nytt från Skhlm

Tjeena! <3
Kom typ nyss hem efter att ha varit i Skärholmen med Fanny och Annie. Tänkte berätta kort om dagen då..
Skolan var lugn, sovmorgon och bara typ 3 lektioner. Fick veta lite betyg, helt okej där! Fick info om på måndag också, då vi ska servera till niornas bal. Sen kollade vi på nån riktigt tråkig film på engelskan, satt och snackade istället. Slutade tidigare sen oxå. Då gick jag och Annie hem hit, snackade och planerade sommaren haha.. Det komer typ bara vara några dagar som alla vi är hemma samtidigt på hela sommaren?! Usch och fy..
Men sen kom Fanny och pappa, och vi åkte till Skärholmen. Jag köpte en sommarklänning och en jeansjacka, helt klart nöjd! Bilder kommer nedan. Sen köpte vi pressent till Jessica också. Ska till henne på tisdag istället för på fredag.
Puss! <333


Sommarklännning från H&M, 149:-


Och så jeansjackan från Gina Tricot, 349 :-


Hahaha, jag och mina hemska miner på alla bilder asså... xD -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0