Skolan sen brosjön (Y)

Tjeena! <3
Haft en helt grym dag idag, yeey!
Skolan ver okej, med suddkrig, skratt och blabla.
Slutade typ 12, och då gick jag, Maja, Annie, Karin, Linnea och Max till brosjön. Egentligen skulle typ Patrik, Hampus och Daniel komma också, men det blev aldrig så..
Men badade i alla fall, 3 gånger! Första gången i år ju.. Men det var seriöst skönt. Sen solade man såklart också, och har faktiskt fått lite mer färg. Och sen skickade vi sms från varandras mobiler.. Slutade kanske inte helt bra? Menmen. Sen vid typ 16 så började vi gå hemmåt. Eller jag, Maja och Max mötte upp Patrik och gick till Ica och köpte glass, haha.. Men gott var det.

Nej, nu ska jag ut igen. Sola mera! (y)
Pusspuss! <333


Älskar! <3



Och sen dagens klädsel innan man började gå runt i bikini..
Shorts från Cubus
Linne från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0