Söndag 11.00

Shoo! <3
Inatt sov jag som sagt hos Ellen. Åkte dit vid 8 igårkväll, och plockade upp Hanna på vägen. Maja var redan där. Men vi gick typ direkt ner till sjön och badade. Kallt! Men kom iaf i till slut, haha. Sen gick vi hem igen och kollade på film, Trubbel I Paradiset tror jag den hette. Men bra var den! Sen var Hanna tvungen att gå hem, hon skulle iväg nånstans idag så. Jag, Ellen och Maja la oss i sängen och kollade på film tills vi somnade. Senm imorse vaknade jag och Ellen först, som vanligt haha, och sen kom Ellens hund och väckte Maja också, hehe. Käkade frukost, snackade, sen å¨kte vi hem för Ellen skulle ha match.

Nu hållerv i typ på att fixa i trädgården och så. Ska kanske till Skärholmen senare, hoppas!
Pusspuss! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0