tisdag 14.32

Tjeena..
Är på lite depp humör nu, skriver snart varför typ.
Idag städade vi skåpen och sen kollade vi på fotbollsmatchen, niorna mot lärarna. Niorna vann, haha.. Men sen gick jag, Maja, Max och Anton hem till Matte. Egentligen skulle Annie med också men.. Vi typ gjorde inget speciellt, men det väl ändå roligt och aa. Dom sprejade ner mig och Maja med Mattes deo typ, så nu luktar vi killar, hahah.. Men sen hände lite grejer. Vill inte skriva här. Men inge kul iaf, ångrar mig sjukt mycket ska du veta! Vill inte att det ska förstöra nåt nu.. =/

Nej men ska försöka komma in på bättre tankar. Sen ikväll ska jag till Jessica och fira henne typ.
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0