Torsdag 19.54

Shasha! <3
Har haft en bra dag idag igen!
Skola först då, fick veta att jag har MVG i minst 5 ämnen, så jäkla nöjd!
Sen gick jag, Maja, Annie och Karin till Brosjön. Sen kom Linnea också, och Max, Felix, Robin och Patrik. Vi badade och höll på.. Robin bar och slängde i Annie i vattnet, haha... Men sen efter några timmar kom massa fler, bla Eric och André typ. Badade lite mer och aa.
Sen gick vi hemåt. Fick godis av Max för att jag var dagens skönhet eller vad han sa, hahah! Men Maja fick typ inget... Heheh.
Sen drog jag och Maja hem hit och skrev på en engelskagrej som ska in imorn.. Sen ringde Annie och vi snackade med henne.

Men nu ska jag fixa lite och sådär. Förbereda inför imorn, det blir först att kolla på filmerna vi gjort med skolan inne i stan, sen drar jag och Maja till Grönan, wiho!
Pusspuss! <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grönan är ju inte så tråkigt att gå på. :P

2010-06-06 | 03:10:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0