En dag i stan

Tjoo! <3
INte hunnit skriva nåt förrän nu.. Dagen har spenderats inne i Stockholm. Först gick jag, mamma och Fanny runt i affärer och så. Köpte örhängen och ett par jeanstights typ. Är nöjd, men hade ju velat ha med mig en jeansjacka hem också..
Men vi åt naccos, sen gick vi bort mot kunsträdgården och trängdes. Kollade alltså på Victorias och Daniels bröllop, på en skärm, och försökte sen lite irl också. Gick inge vidare, såg typ inget.. Sen gick vi vidare och kollade mer och så. Juste, vi träffade ju Moa och hennes familj där också. Fikade med dom, sen åkte vi hem igen.
Puss! <333


Jag idag!  ^^






Dagens inköp..

Jeanstights, H&M 149:-


Örhängen, Åhlens 49:-

Kommentarer
Postat av: Rebecka

snygg outfit ! De jag gillde mest var din turkosa tröja och solglasögonen ! :)

2010-07-31 | 13:38:43
URL: http://minibeckas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0