Orkar inte vänta på fler frågor nu, här är iaf några svar!

Jill om Frågestund!:
hellue :D
hur ofta tränar du?
vad gillar du för musik? nån favorit låt? :P
Svar:
Tjeena! =) 
Hittills har jag tränat 3 gånger i veckan, sammanlagt 7 timmar. Nästa termin blir det ännu mer!
Musik.. Gillar typ all musik, de mesta iaf. Typ sånt som spelas på Rix FM och Energie. Och sen gillar jag massa disney-artister haha.. Justt nu har jag inte en favvolåt. Men i ett inlägg tidigare la jag ut 3 av de jag gillar just nu!



Rebecka om Frågestund!:

hur går det med kärleken :) ?
blev du nöjd med dina betyg ?
är blogg.se lätt att förstå sig på?
säg en bra bloggerska o varför :) ?

Svar:
Hm.. Det står väl rätt still, visst jag gillar nån men gör inget åt det. Lite synd kanske? "/
Jaa, jag blev jättenöjd med betygen! Men hoppas ju såklart på att höja ännu mer tills nästa termin.
Ja, det tycker jag! Myckat lättare än blogspot som jag hade innan i alla fall. ^^
Om du menar en bra kändisbloggare så gillar jag Kenza och hennes blogg. Hon skriver om roliga grejer, utan att överdriva eller provosera. Och mycket bilder, det gillas! Din blogg är inte så dålig den heller förresten, hahah.. xD


Anonym om Frågestund!:
är du kääääär i någon ? ;d <3


Svar:
Naej, jag är nog inte kär precis. Men gillar nån, rätt mycke haha.. Men eftersom jag inte känner personen så bra precis så kan jag inte säga att jag är kär. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0