Värsta branden?! =O

Tjeena! <3
Shiiit, storvretshallen brinner ner!!! Men ser värsta röken ändå här ifrån.. Maja, Max, Matte och några är typ där och kollar... Usch, panik säger jag bara...

Menmen. Har varit en skitdag idag, haha... Får inte sova med Salemtjejerna på frådag. Men istället blir det att fira Jessica, yeey! Sen fattar jag inte so-provet, det var det jag skulle göra istället för att gå med Maja och dom ut..

Aja. Tänker typ gå och lägga mig snart, vill bara bort från den här dagen så. Imorn ska vi till brosjön med hela 8:an, tippspromenad och grejer. Sen blir det att stanna där med Maja, Annie, Max, Alex och flera. Najjs, men tror det blir för kallt för att bada?
Puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0