Donken gånger två

Tjaa! <3
Sjukt jobbig dag det har varit för min del asså...
Flyttat och städat hela dagen!
Jag, Fanny, pappa, mamma och farmor städade källaren i gamla huset, och det är ju en hel del grejer där om man säger så.
Käkade lunch på donken, gud vad tur att ingen jag känner eller så var där! Haha, för jag såg verkligen för hemsk ut, fula kläder, helt trassligt blött hår och aa... xD
Åt tillsammans med mamma och pappa, det var ett tag sen sist. Men det funkade bra i alla fall. ^^
Åkte dit en gång till sen med Fanny och farmor, för Fanny hade inte ätit.
Kände mig typ helt äcklig, McDonalds 2 ggr på en dag lixom, usch. =S
Menmen. Är hemma nu, ska äta middag snart. Sjukt hungrig, behöver energi...
Kisses! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0