En helt okej torsdag

Shoo! <3
Kom precis hem från skolan typ, sitter här och käkar risiftutti. (a)
Skolan var helt okej, fast Maja är fortfarande sjuk... Men hade spanskaprov på morgonen, hoppas det gick bra?
Sen engelska, fysik, bla bla. På idrotten spelade vi badminton, haha ganska kul faktiskt! xD
Sen var det So, snackade med läraren om att vi ska får sluta tidigare och så. Så nästa vecka kommer visluta typ halv 2 istället, najjs! ^^
Och juste, Jacob har typ hållit på med mig och Annie hela dagen. Hahah, som tex till Annie på idrotten. Han ba, du psykar mig genom din snygghet. Och sen på so:n till mig typ, har jag sagt hur snygg du är idag vera?
Hahah, lite glad blir man ju. =D
På vägen hem skulle förresten Karin åt ett annat håll, så fick gå själv... Fast sen såg jag att Jim och Jennifer gick längre fram, så sprang typ fram och gick med dom. ;P

Ikväll är det träning igen. Hoppas verkligen det går bättre än igår, asså var typ skitsur på allt igår på träningen. Benny typ mobbade mig för at jag var sur, haha? xD
Men innan det måste jag göra so. Gaah, orkar inte! Men inlämning imorn så det är bara att kämpa på. Eller nåt.
Kisses! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0