En najjs fredag

Hellu! <3
Sorry för dålig uppdatering nu i veckan, har haft mycket med skolan, kompisarna och så.

Men dagen har iaf varit najjs. Skolan var helt okej, blev äntligen klar med so:inlämningen. Skrev seriöst 3 hela sidor på sista punkten, men Peter verkade ju ändå inte helt nöjd? Men jag ska ha Mvg på det där asså, så är det bara. xD
Sista lektionen satt Hanna inne hos oss. Det var engelska och en skitsvår hörsöfståelse grej. Asså shit vad dligt det gick... -.-
Iaf. Efter skolan drog jag, Hanna, Annie och Max hem till mig. Satt och snackade och sådär. Hahah, kan inte sluta tänka på det där. Och sen hände en riktigt jobbig grej också, usch... =S
Men sen vid typ 6 fick jag och Annie skjuts hem av Hannas mamma hem till Annie. Var där fram tills nu typ. käkade middag, kollade på Let´s Dance och gjorde egen chokladsås. ^^

Uppdate;
O-M-G! Det rasade nyss ner värsta snön från taket! Det lär skitamycket, blev rädd ju... Och Fleecan var ute! Pappa och jag typ sprang till dörren och ropade in henne, tänk om hon typ hamnat under snön? Men hon kom inspringandes, gud vad tur, var seriöst orolig där ett tag... =S

Kisses! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0