Glömde skriva om Skhlm

Sha sha! <3
Kom på att jag glömde skriva om Skärholmen i går!
Vi kom i alla fall dit vid 10, då hade Max och Patrik redan varit där i typ 1 ½ timme?! Haha, sen hade dom typ suttit där och väntat på oss...
Iaf. Vi gick runt där och så, typ bara i tjejaffärer men killarna hängde på ändå! xD
Det blev lite stressigt där för mig,  helt plötsligt var det bara en halvtimme kvar innan pappa skulle hämta mig. Men med mig fick jag iaf väskan jag ville ha och ett snyggt midjeskärp eller vad det är.
Sen åkte vi vidare upp hit då... Men fick sms av Maja sen vad hon och Annie mer köpt! Sen sa hon också att dom drog hem till Max efter (dom var typ där idag oxå) första gången Annie var med! Najjs tyckar jag. ^^
Kisses! <3


Väskan jag köpte! <3333

Hm, hittade ingen bild påskärpet? Och har varken någon webcamera här, och ingen mobilsladd... Ni får se det nån annan gång! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0