Grattis Hanna! <3

Shasha! <3
 
Tänkte börja med att gratta älsklingen Hanna som fyller 15 idag!
GRATTIS GUMMAN! <33333



Men nu till min dag.
Fredagar suger. I alla fall skolan.
Hade bara massa trååkiga lektioner, och jag fattar liksom ingenting på varken engelska eller so:n?
Usch.
Men lite kul har det varit ändå. Maja gör en alltid glad, u know. <3
Hahah. Men en rast tänkte vi gå och lyssna när Max och Alex spelade gitarr, men dom kom inte in i salen så dom fick inga gitarrer... Synd, jag ville höra när Max spelar Walking In Memphist. Mitt förslgf att han skulle lära sig den, hehe.
Menmen, en annan gång då.
Ikväll blir en lugnt kväll antar jag, allt är bättre än gårdagskvällen iaf...Suck. Så sur man kan vara asså, på allt och alla. Satt seriöst och grinade hela kvällen. xD

Men ska typ städa lite här nu, sen ladda upp fler bilder på facebook och så. Hahah, och förlåt för några av bilderna, man måste faktiskt bjuda på sig själv! Eller hur Maja? <3

Pusspuss! <333

Kommentarer
Postat av: Maja

Hahahah! Ja det e klart att man ska. Men asså det var väl lite väl många bilder som jag fick bjuda på mig själv kan man ju tycka ! Menmen, jag vet ju hur du är så ingen ide att tjata ! <3333333333333

2010-03-26 | 19:03:37
Postat av: Anonym

TACKTACK! :D:D älskar dig ! <3333333333333333333333333333333

2010-03-30 | 22:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0