Lördag

Gomorron! <3
Käkade scons idag till frukost, gud så gott! Tänker förresten på Patrik när jag hör ordet scons, hahah! Skånsk, eller vad han nu sa... xD

Juste, inatt kom jag på 3 saker jag glömde skriva igår.

1. Annie och jag har lyckas beställa exakt likadana tröjor från H&M. Den där blå vit randiga. Menmen, får väl se till att inte använda den samtidigt då! ^^

2. Igår hade jag mysbyxor på mig i skolan! Det var seriöst första gången, aldrig haft det innan?! Hahah, det är bara för att mina mysbyxor jag har är så fula. -.-

3. Vi får beställa träningskläder från vår förening! Asså, vi fick se hur dom såg ut i torsdags. Linnet var skitfint, det ska jag ha. Men shortsen och dräkten?! Euuuw..! Sånt där slisktyg var det! =S

Hahah. Allt handlade om kläder! xD


En sak till. Idag ska vi ju kolla på genrepet i globen! För dom som inte fattar, är det genrep för finalen i Melodifestivalen. Ska bli najjs, aldrig varit i Globen förut så?
xoxo/Vera

Kommentarer
Postat av: hanna

Du och maja har tamefan aldrig mysbyxor :) <3333333

2010-03-14 | 12:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0