Måndag och skola igen

Tjoo!
Nu kommer jag börja uppdatera som vanligt igen. Lovet är slut och livet rullar på som vanligt igen...

Första dagen i skolan var rätt bra faktiskt. Sjukt kul att träffa alla igen!
Hade vanliga lektioner iaf, bl.a slöjd och kemi.
Annars hände inget speciellt faktiskt, hade kul typ hela tiden med tjejerna.
Speciellt på So:n, minns inte vad det var, men kul var det!

Efter skolan bestämde jag, Maja, Annie och Karin att vi ska träffas imorn efter skolan.
Ska göra en speciell grej, så måste faktiskt fixa lite inför det nu.
Kisses! <333


Dagens kläder... Kände mig typ ful idag, hade vgamla tråkiga kläder medans dom andra hade nya.?! xD
Skitfina var dom! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0