Måndag

Tjatja! <3
Är hemme hos mamma nu, precis kollat på Gost Wispers. xD
Skolan idag var inge vidare faktiskt.
På idrotten skulle vi typ dansa?!
En helt sjuk dans dessutom, och man fick såklart inte välja vem man skulle dansa med, suck.
Menmen, jag tror jag överlevde iaf?
Sen blev det tid över, så jag och Max hoppade långhopprep, hahah! Vi var ju bäst... Eller inte.
Men sen var det kemi, en slapp lektione för mig, behövde bara göra en fråga sen satt jag och Maja bara och pratade. Den sötingen är ju frisk nu, jippie! <3
Men sen var det So. Började med religion, usch. Fattade ingenting ju?
Sjukt svårt... -.-
Sen var det slöjd då, var ganska kul. Håller ju på med mina mysbyxor, hahha...
Menmen. Eftersom jag nu använder min riktiga data, kan ni väl få en snabb outfit bild.


Jeanstighta - Kapahl
Tröja - Banana Republic (USA)


Kisses! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0