Melodifestivalen i Globen

Sha sha! <3
Är på bra humör nu igen, så ska berätta om genrepet nu tänkte jag!

Jag börjar med att säga att det var skitaroligt.
Har ju aldrig varit i Globen så, bara det var kul. Sen att se alla bra (och snygga) artister gjorde det ännu bättre, hahah!
Dels så såg vi alla i finalen, orkar inte rabbla upp alla här, tror ni vet ändå. Sen var bla. Alexander Ryback där och sjöng, omg!!!!! <33333
Och juste,en sak till! När Salem Al Fakir gick upp på scenen typ, så vinkade Fanny stort. Och han kollade precis då upp på oss och vinkade tillbax! Jag riktade just då kameran mot han, och hade zoomat in, så såg att han tittade mot oss! <3

Förresten satt vi längst upp i hela globen..! Gud, är inte höjdrädd, men det var ju läskigt när man skulle gå där mellan stolarna och hitta platserna... Sen vanjde man sig ju.
Såg ganska bra oxå, inte nära precis, men ändå. Tog massa kort och filmade lite, men vet inte vart kamerasladden är så kan inte ladda in det. =(

Ska faktiskt ändå bli kul att se allt  igen ikväll, haha! Se om det är skillnad och så. ^^
Kisses! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0