På landet

Tjoo! <333
Nu sitter man här uppe i  stugan. Mysigt värre.
Har åkt skidor idag i Romme, det gick bar och sådär. Fint väder har vi också.
Ska åka imorn också. Sen på torsdag är vi bara hemma här, sen torsdag eller fredag åker vi hem.
Måste säga att jag redan saknar alla kompisar... Känns så fel att dom är hemma och träffas medans jag sitter här, 31 mil bort i en stuga i skogen... xD

Juste, pappa ringde till Benny idag. Han berättade för honom att jag och Fanny inte kan vara med på nästa tävling.. Så himla synd, det är en friståendetävling bara men ändå. Ville  ju med... Men istället ska vi kolla på genrepen till finalen till Melodifestivalen, så det blir ju också roligt! ^^

Ska typ fixa lite nu. Typ diska...För hand. -.-
Sen íkväll blir det mys som vanlig med Monpol, chips och tända ljus.
Pusspuss!  <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0