Studiedag!

Godmogon! <3
Vaknde vid 7 idag, så himla typiskt! Hade ju kunnat sova till 9. Men gick upp vid 8.
Tjejerna kommer hit  typ kvart i 11, sen skjutsar farmor oss till Heron City.
Där träffar vi Max och sen börjar det roliga, hahah!
Själklart kommer jag skriva om dagen senare, och förhoppningsvis blir det lite bilder också.

Än så länge har jag bara myskläder på mig. men slänger in en dagens klädsel när jag fixat mig och så.
Funderar på att platta håret, det var faktiskt länge sedan?
Men ska försöka göra fiskbensflätor på Fanny nu.
Hm, tror inte jag kan? Men får väl försöka då.
Pusspuss! <333

Kommentarer
Postat av: simone

Hoppas du får en toppendag gumman :)

2010-03-25 | 10:16:37
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0