Tisdag 15.54

Shoo! <3
Idag var det tisdag då...
Hade bild på morronen, blev klar! Hahah, skitfint.
Sen var det språkval, och Maja den sötnosen satt inne hos oss! Dom hade typ ingen tyska så..
Men det var oxå roligt, fick hon se hur dåliga vi var på spanska, suck.
Sen blev dagen genast tråkig under lunchen.
Asså vi hade tydligen typ 3 timmars håltimme, eller egentligen inte först, men sen blev det så eller nåt?
Iaf, hela den tiden satt vi i koridoren, för att vi inte fattade när vi skulle börja. -.-
Sen var det ju fysikprov. Känndes rätt bra faktiskt. Hahah, Max gjorde en fläta i mitt hår. Skiitfin, eller inte? xD
Hahah, men sen på engelskan spelade vi monopol..?
Och nu är jag hemma, precis käkat en sån där Manna Frutti. Jag tycker helt ärligt dom är godare än vanliga Risifrutti. Hahah, oj så intressant va..? xD
Pusspuss! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0