Tisdag 19.34

Shoo! <3
Har precis käkat pangkakor, haha!
Skolan var rätt okej faktiskt, hade typ bild, matte och så.
Sen efter gick jag, Maja, Annie och Karin till den nya skolan, asså där våra syrros går och så.
Vi ska nämligen göra en typ undersökning på matten, så ska dit och fråga imorn.
Efter det drog vi hem till Maja allihopa. Skulle ju göra en grej som jag sa igår. Vet inte om jag vill skriva det här, eftersom en viss person typ mobba oss för det, hahahahah! xD
Menmen, det var kul iaf. Vi käkade nudlar, fixade det, sen datan typ. Annie åkte hem först, sen Karin. Sen gjorde jag och Maja chokladbollar, dom blev sjukt missbildade! Heheh, vi var som värsta treåringar när vi bakade ju, så himla barnsliga och flummiga. ^^

Nu ska vi beställa från H&M, gjorde aldrig det igår. Sen typ kolla på Bygglov,hah!
Kisses! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0