Torsdag 14.49

Sha sha! xD
Skolan idag har verkligen varit upp och ner asså...
På engelskan fick vi veta provresultat och jag säger bara att jag inte är nöjd. Sen fick båda jag och Maja typ värsta hungerpaniken så vi mådde illa, så vi drog till frukosten och köpte en typ macka. Så himla god!
Aja, sen hade vi idrott och bla bla bla. Sen innan sista lektionen fick jag sjukt ont i magen också, vet seriöst inte varför? Men hade lust att gå hem, så ont var det.
Iaf, sen på so:n gick det över typ. Då hade vi, som vanligt, grymt roligt! Hahahah Maja, du vet Berit! xD
Och sen Jacobs skämt, gud så vi skrattade... (a)

Juste, sen precis i slutet av lektionen fick jag ett sms från nåt nr jag inte vet vem det är, där det stod hej. Sen såg jag att jag tydligen skrivit hej innan till den? Måste varit nån som skrivit från min mobil..? Jag frågade iaf vem det var, och han/hon ba; det var du som sa hej :). Jag sa att det var nån annan som skrivit, sen svarade han typ hmmm.  Jag ba; men vem är du då? xD. Han ( jag hoppas det var en kille) skrev ba; En hemlig beundrare :). Jag trodde inte, så jag typ hahah precis. Sen svarade han inte mer?

Oj, det där blev väldigt konstigt... xD
Jag kollade nyss på typ eniro och allt, men hittade inteem det var. Men har ju en gissning...
Kisses! <3333

Kommentarer
Postat av: Emma madicken liberg

aw tack :) <3

2010-03-11 | 16:59:42
URL: http://emmaliberg.blogg.se/
Postat av: Maja

Jaja, klart att jag kommer ihåg Berit! Henne kommer jag ju aldrig glömma! xD <3333

2010-03-11 | 18:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0