Grym Dag

Tjatja! <3
Min dag har varit grym!
Farmor hämtade oss imorse, allt gick bra och så. Annie, Karin och Maja typ älskar henne, haha!
Men sen där träffade vi Max och Patrik och gick och bowlade.
Det var skiitkul, fast det gick ju inte precis bäst för mig... Max vann en gång, och Karin en gång.
Efter det gick vi och käkade på donken. Gottgott.
Sen hade vi typ inget att göra, klockan ver fett lite, så vi gick och bowlade en timme till!
Haha, gick lit ebättre för mig då iaf. Kom faktiskt tvåa. Stolt*
Hahah, tog massa fiina bilder också! Men kommer tyvärr int elägga upp så många här.
Aja. Sen drog Max och Patrik och jag ringde farmor som kom och hämtade oss.
Men först gick vi in igen för farmor skulle köpa en rakapparat till farfar..
Och så köpte vi glass på nån rea grej, fick pengar av henne. Typiskt farmor att alltid handla när det är rea, oavset om hon behöver handla eller inte!

Men är hemma nu iaf. Träning snart.
Pusspuss! <333







Hahah, tyvärr blir bet inge fler bilder... xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0