Utvecklingssamtal om en timme...

Shooo! <3
Idag på morronen fick jag ett sms av Maja att hon var sjuk, ont i huvudet  och mådde illa.. Usch, förstörde nästan min dag. Men krya på din gumman! <3

Sen var skolan som vanligt? Slutade 12.10, najjs!
Gick med Annie och Karin, och visade dom nya huset. ^^
Sen drog dom vidare,och då kom Fanny, Jim och Jennifer förbi. Sen gick vi hem till dom då. Juste, söta Jennifer fyller år idag! Grattis till henne... =)
Där typ kollade vi in´hennes nya mobil och det hon fårr och så.
Gick typ precis hem.

Nu klockan 5 har jag utvecklingssamtal?!
Usch, jag hatar!
Och har glömt att ta med alla papper hem, så gjorde det idag sen, sista sekunden, hehe.
Men vet inte ens i vilket klassrum vi ska vara? Hm, med andra ord är jag helt oförberedd...

Efter utvecklingssamtalet åker vi direkt till träningen tror jag. Så får sitta där med träningskläder...
Menmen, inte så farligt. Tränar ändå bara i tights och linne typ så. xD
Pusspuss! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0