14.52

Hellu!
Uppvisningen gick faktiskt rätt bra!
Själv köde jag detta..:
Hopp: Pikvolt, pikvolt m halv skruv, sträkt volt och på pegasus rondat m halv skruv.
Airfloor (tumbling): Handvolt, volt hjula, rondat dubbelflickis och rondat salto.
Sen var jag med på friståendet och kom 3:a i handståendetävlingen.

Nu ska jag äta lite, sen sticker jag upp till Maja och fixar iordning mig inför kvällen.
Chao! <3


Så här sag man ut igår på Linneas fest.
Vit instoppad t-shirt - H&M (tror jag)
Höga shorts - Gina Tricot
Klackskor - Skopunkten

Vad tycks? (a)




Hahah, och så här såg man ut idag på uppvisningen. Rocktema.. xD

Kommentarer
Postat av: hanna

shortsen var jättefina på dig ! <3

2010-05-22 | 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0