4 medaljer till Salem

Wiihoo!!
Är väldigt glad just nu. =D
Kom hem från tävlingen för typ en timme sedan. Det gick seriöst fett bra, jag är stolt i alla fall! Salem ställde ju upp med 2 lag, ett i Äldre Svår, där jag var med, och ett i Äldre Lätt tror jag, där Fanny var med. Vi tävlade på förmiddagen, skulle samlas kl. halv 8. Först körde vi till fel hall, hehe, men sen hämtade dom oss där.. I alla fall. Vi började med tumbling, jag körde rondar dubbelflickis och hjula rondat grupperad salto. Det gick rätt bra? Sen var det fristående, vilket också gick bra! En föll i en balans, men allt var i takt och så. Sen var det hopp. Hm, det gick inge vidare vi var så himla flummiga precis innan, Jessica och Mikaela skrattade hela tiden, så vi blev okoncentrerade. Så vi fick typ 2 fall.. Och lite dåliga landningar över huvud taget där. Jag körde förresten pikvolt med halvskruv.
Sen var det prisutdelning.. Och vi fick medajer! Kom 3:a i fristående och 2:a i tumbling! Grymt jobbat tjejer! <3

Efter vår tävling stannade vi och kollade när andra Salemlaget körde. Det gick otroligt bra för dom! Orkar inte gå igenom alla deras varv, men dom fick i alla fall silver i matta och guld i hopp!! Riktigt grymt jobbat..! :P

Videor och nån gruppbild kommer ut senare nån dag. =)

Men nu ska jag duscha och fräscha till mig. Sen ut, funderar på att gå till Jim och Jennifer? Och hoppa studsmatta, haha..
Kisses! <333

Kommentarer
Postat av: Fanny < 3

MOhahah! < 3

En grym dag, asså. ^^

Alla var skitduktiga!!

Haha, hoppas att vi kommer att börja vinna lite fler tävlingar efter det här! xD

Puss o Kram ;*

2010-05-15 | 19:01:43
Postat av: Anonym

hur många var det som tävlade totalt i äldre svår då? :)

2010-05-16 | 12:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0