Gomorron!

Sorrry för lite dålig uppdatering igår.. Berättar nu istället.

Igår:
Jag och Maja åkte till Skärholmen och gick runt och så. Jag köpte 2 linnen, ska visa bilder.. Skulle egentligen köpa ett par shorts också, men dom jag vill ha finns inte i rätt storlek. Ska typ tillbaka till affären nästa helg och kolla om dom finns då. Menmen. Juste, när vi var inne på H&M var det några småfjortisar som glodde som jag vet inte vad?! Asså värsta blickarna, utan att dölja det lixom. Sen när dom gick så sa dom till oss, "Meh, vad glor ni på?!". Hahah, shit asså. -.-
Men sen när jag kom hem, var det bara att börja städa. Städade typ hela nedervåningen själv? Seriöst stolt över mig själv, haha. Men sen kom Moa och hennes mamma, ochvi åt middag och hade det mysig. Snackade värsta seriösa grejer typ,  asså "diskuterade", hehe. Senare kom Moas pappa och brorsa också. Vi käkade chillinötter så munnen brann typ upp...

Juste. I fredags var det typ några från en kyrka i skolan och pratade om konfrimation. Jag och Maja hade tänkt gå. Sen ville Annie med. Sen Moa ocksså! Men sen hoppade alla av en efter en lixom.. Maja kunde inte, Annie ville inte och jag kunde inte. Synd, jag tror det hade varit roligt faktiskt. Men vi funderar på att göra det i höst istället eller nåt.

Kisses! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0