Grattis Annie och Linnea, byxmyndiga nu! <3

Tjeena! <3
Sorry att det inte blev nån mer updatering igår.. Jag hann inte riktigt.
Men jag och Maja fixade oss iaf tillsammans, blev nöjd med outfiten! Haha, det märktes nog, och Fanny och Maja mobbade mig för det... xD
Menmen. Vi åkte till Linnea. Det vär väl helt okej. Käkade, spelade brälboll, hade nån tävling.
Efter festen, ville jag och Maja stanna kvar i Vårsta, men då skulle vi bli tvungan att gå hem. Så vi åkte hem iaf, och gick ut här istället. Satt på några gungor och snackade mest, man mådde ju illa efter ett tag, haha.

Men nu ska jag iväg till Salem, har ju uppvisning. Mellan 12 och 14 i Skogsängshallen, ifall nån vill komma och kolla. (Y)

Lägger upp lite bilder senare, om jag hinner. Men tror inte det blir mycket uppdate idag heller tyvärr, uppvisning sen iväg och fira Annie. =D
Kisses! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0