Jag varnar er. Om ni inte gillar gymnastik, läs inte.

Shasha! <3
Nu har jag ju iunet uppdaterat nåt i helgen, men det är för jag har varit nere i Helsingborg och tävlat i RM!
Helgen har varit grymst rolig, stämmningen i gruppen var lixom bättre än någonsin.

Fredag:
Vi åkte från Salem typ halv 9. I vår bil satt jag, Fanny, Emma, Elin, Elin och Lovisa. Benny Larson körde. Bästa bilen asså, haha! Men sen när vi kom fram bodde vi ju på ett hotel. I vårt rum sov jag, Fanny, Linnea och Julia. På fredagskvällen var det förträning i fristående. Det gick seriöst grymt bra! Det blev typ fel i sluten, men det blev bara bättre så, haha! Men sen käkadee vi middagi ån matsal, äckelmat säger jag bara. Men det fixade sig, moffade godis sen på hotellet. I vårt rum somnadde vi typ 11? Var trötta, och ville väl ladda inför tävlingen.

Lördag:
Det var god frukost på hotellet, sen åkte vi direkt till hallen, typ. Vi tävlade i pool 4, asså typ som grupp 4. Förtäningen på tumbling gick skitdåligt, asså ingen gjorde nått bra? Vi blev lite nervösa där.. Men hoppen gick bättre iaf. Sen var det defilering. Jag, Elin och My gick in från vårt lag. Och vi gjorde bästa inmarchen asså! Jag och Elin gick tätt bredvid varandra, och My satt på våra axlar! Haha, alla kollade skitmycket, och vi skrattade..
Men sen var det tävlingsdags. Vi började med tumbling. Och det gick rätt bra! Inget fall, ingen pass eller så. Men helt perfekt var det ju inte.. Efter det var dett hopp, vilket också gick bra! Utom ett fall.. Elin gjorde en jättesnygg volt, men fick överrotation, synd. Men sånt händer. Sen var det fristående. Det gick väl ockxå rätt bra? Inte riktigt som på förträningen men. Vi blev iaf nöjde med vår insats. Trots allt har vi bara tränat 4 träningar tumbling, och inte mycket fristående. Poängen då. Tumbling: 6.35. Fristående: 6.00. Hopp: 7.7.
Varven jag körde var förresten dubbelflickis och hjula rondat salto på tumbling, och sen pikvolt på trampett. Och sen friståendet.
Lördagskvällen var iaf grymt rolig. Vi satt i ett rum och skrattade och flummade. Emma och Emma lekte frissörer. Sen knackade några andra gymnaster på vår dörr, och vi spranmg såklart till dom och knackade och så. Sen skaffade dom typ dörrvakter, haha! Men jag somnade sen typ halv 1. Trött efter tävlingen antar jag.

Söndag:
Vi gick upp, packade allt och käkade frukost. Sen åkte vi till hallen och kollade på finalen. Hejade såklart på Tullinge, vå tränares dotter tränar lixom där. Och sen lite på Huddinge oxå, iaf jag och Jaquline. Alla lagen var fett duktiga.. Sen käkade vi lunch, sen åkte vi hemmåt. Samma personer i bilen, plus Benny Olsson. B1 och B2, haha! Och nu är vi hemma. Vill tillbaka..

Och nu är det bara att ladda om igen. Ny tävling om 2 veckor! =D

Kommentarer
Postat av: Nattha

gymnastik äger ;'p

2010-05-13 | 12:28:01
URL: http://nathaliechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0