Måndag

Tjoo! <3
Idag är det måndag, men det käns som torsdag efter som vi är lediga onsdag, toradag och fredan. Najjs!
Skolan idag var helt okej i alla fall. Jobbade med kärleksfilmen två lektioner.. Vi ligger typ värsta efter. Sen var det biologi och sen slöjd. Jag började typ på en sån där lillkjol, kommer bli klar nästa vecka, haha.
Men sen när jag kom hem kom farmor precis. Hon tror typ att vi är fattiga eller nåt, så hon har alltid med sig massa frukt och mat typ, haha. Men sen snckade hon om förvaring, och det slutade med att hon och jag åkte till Bauhaus och köpte sånna där låder man kan ha under sängen. Hahah, lite pinsamt att åka med farmor, men träffade ingen så. Hon berättar alltid om alla sina planer när man träffar henne också. "Igår var jag på loppis och köpte en regnjacka, imorn ska jag till läkaren, på osdag ska jag till stan.." Hahah.
Men ska väl börja fixa lite här nu, när jag fått förvaring och allt.
Kisses! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0