Onsdag

Tjoo! <3
Sitter här nu och kollar på klippen från tävlingen, som äntligen kommit ut på facebook.. Såg helt okej ut faktiskt, men kan bli så mycket bätttre!
I alla fall. I skolan idag hade vi andra delen av matteprovet. Tror det gick helt okej, fick ganska mycket hjälp så.. Sen redovisade vi So:n, gick väl okej det med. Sen ska vi tydligen börja göra några kärleksfilmer på svenskan? Asså typ göra om andra om andra filmer eller nåt. Och inte fick man välja grupper själva heller. Jag är liksom ensam tjej i min grupp.. Sen är jag med Jacob, Alex, Salman och Marcus. Ehm, helt okej.. Men är lite nervös över själva filmen, eftersom jag är enda tjejen, blir det ju jag som spelar tjejen i filmen. Pinsamt? Ja.
Dessutom snackade Linda och Annie om att Jacob spanat in min rumpa? Haha, när jag lutade mig fram över en bänk typ.. Lite pinsamt det med.
Pusspuss! <33


Kommentarer
Postat av: hanna den bästa

hmm. jacob den bögen... -.- xd

<3333333

2010-05-05 | 15:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0