Ruulig dag =D

Tjääna! <3
Kom precis hem från skolan. Hade bild, spanskaprov och bla bla..
På rasterna satt jag, Maja, Annie, Karin, Linnea, Max och Alex typ i rum och smsade... Satt lixom 2 meter ifrån varandra, hahah! Tävlade typ om vem som skrev flest hjärtan.. xD

Sista lektionen var ju bäst, haha! Hade engelska och vi skukle egentligen läsa, men det gick inte så bra kan jag ju säga.. Det började med att Jacob och typ Jesper kastade sudd på mig, sen började Maja, Max, Felix och Robin också kasta på varandra.. Vi skrattade som jag vet inte vad, haha! Men läraren sa bara till killarna typ, hehe.. Men shit vad roliga garv alla har, man börjar ju skratta bara av att höra dom! Men iaf. Sen när vi slutade, sa läraren att alla tjejer kunde gå men att hon ville prata med killarna. Jag och Maja typ ba va?! Haha, trodde verkligen hon skulle snacka med oss också.. Direkt när vi kom utanför dörren började vi skratta högt igen, haha..

Men sen när vi gick ute, skulle hem asså, så gick först typ Max, Hampus och Alex framför och snackde om en grej.. Sen gick Robin, Felix och Jesper, och Felix kastade igen.. Men missade, haha! xD
Kisses! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0