Snart iväg till Lida xD

Shoo! <3
Haft en helt okej dag idag i skolan. På en rast gick jag, Maja, Max och Alex till skolsköterskan och mätte oss, jag är 1.66 typ, 1½ cm längre än Max, hahah! Och Maja var 1½ cm kortare än honom, hehe..
Men juste, hade ju prov i biologi också, tror det gick rätt bra. Det ämnet vi har är ju rätt viktigt att kunna, hah! Men sen slog vi vad med Max och några, den som får höst poäng på provet får en glass av de andra, moahaha!
SOn var skittråkig, fattar setiöst ingenting. Vi har börjar med politik liksom. Känns som det bara är jag som inte hänger med där?

Men om typ en halvtimme ska vi iväg till Lida. Fannys klass har typ som nån klassfest eller så, och jag ska med. Ska träffa Jim och Annie där, så det blir najjs. Ska försöka bada också.. Men har för mig att det brukar vara skitakallt i vattnet där? Usch i så fall...
xoxo/u know who

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0