Sommarvärme, Me Like! <3



Tjeena! <3

Nu är det verkligen sommar ute. Seriöst.
Anledningen till att jag inte är ute nu är för att jag typ dog av värmeslag, haha... Har ingen solkräm heller så får väl ta det lite lugnt.
Men idag klippte och fixade vi ju som sagt filmerna i skolan! Tyckte först att våran blev bra, men sen kollade vi på de andras och jag tycker nog deras var bättre.. Men alla var helt okej iaf, och bra på olika sätt. Men asså usch vad pinsamt att visa upp dom sen inför hela åttan och föräldrarna! Inte för att jag säger mycket, men asså jag gör ändå lite pinsamma grejer..
I alla fall. Vi var klara typ halv 1 kanske. Sen gick jag hem och har solat och så. Klockan 6 är det träning, tror det blir en slapp och rolig träning igen, najjs.
xoxo/ u know who


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0