Torsdag 16.53

Tjoo! <3
Idag har det väl ite hänt nåt speciellt i skolan, eller fick tillbaks spanskaprovet. ½ poäng fel bara, wiho! Sen hade vi idrott, körde typ rugby.. Haha, man var ju inte precis bäst. Trodde först vi skulle köra beeptest, för HB som hade idrott innan hade haft det.. Men som tur var så hade vi inte det.
Och Max hade ingen keps idag, yeey! Smsade han imorse för att påminna att han lovat att ha utan idag. Det var serisöt mycket snyggare än vad jag först trodde, så det så.
Menmen. Efter skolan gick jag, Maja, Annie och Karin till bussparken ett tag och snackade. Sen kom Jim och typ Wille, coh då var jag och Annie tvungna att dra, för vi skulle vara med Jim typ. Så vi drgo h em hit, och snackade först i några timmar, sen tog vi kort för ett skolarbete. Haha, blev väl sådär... Det är inte så lätta att bli bra på bild om man ska se frågande ut!
Pusspuss! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0