Träningen

Tjeena! <3
Har precis ätit middag, innan det var jag på träning. Det gick väl sådär kan man säga. Lite segt att vara inne i en äckligt varm gympahall när man hade kunnat vara ute.. Menmen. Övade inför på lördag. Vi hade typ höjt och vinklat trampetten igår, först varf det jätteovant, men sen blev min pikvoltek skitsnygga! Asså typ dubbelt så höga som innan och snygga landningar. Shit vad jag gillade det! Men sen pajjade allt. När Elin hoppade, åkte trampetten ihop typ, den sänktes igen. Det visade sig att den inte satt fast ordentligt, det fanns liksom inget "hack" där vi ställt in den?! Vi hade tydligen haft på den brantaste inställningen redan innan, så var tvungna att sänkta tillbaka den. Tråkigt, för mina volter sänktes lite igen. Men fortfarande högre än vanligt!

Nu ska jag dusch och fräscha till mig. Imorn blir det att ha de nya shortsen i skolan, me like!
Kisses! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0