Najjsig dag idag xD

Tjoo! <3
Har haft en grym dag idag faktiskt. Fast det första jag gjorde när jag koom hem var att klaga på allt, hehe..
Men hade lite sovmorgon, sen samlades vi bara snabbt. Sen var det dags att börja filma! I min grup var Maja, Petra, Hampus, Robin, Rasmus, Patrik, Marcus, Alex och Jacob. Jacob kom typ senare, så vi började spela in bröllopsscenen eftersom han inte var med där. Sen när har kom, gick vi till en lekparkt och spelade in resten typ. Först kändes det som om filmen skulle bli helt failad, men när vi kollade på klippen medans vi importerade till datorn såg det faktiskt rätt bra ut ändå. Skrattade gjorde man ju iaf, hahah!
Men imorgon ska vi alltså klippa och fixa klart filmen.

Menmen. När vi var klara med allt, gick jag och Maja till bussen. Sen tog vi tåget in till stan och gick runt, mest på Drottninggatan då. Käkade glass, provade kläder och hade kul. Jag köpte iaf jeansshorten jag spanat in så länge! Fanns bara ett par kvar, en storlek för stor egentligen och som jag testat hundra gånger utan att ha köpt dom, men jag älskar verkligen shortsen så köpte dom ändå! Sen köpte jag ett par piloktglasögon också, och presenter till Linnea och Annie. Men kan ju inte säga vad vi köpte till dom, haha.

Sen efter typ 3 timmar åkte vi hem. Först missade vi tåget precis, sen hamnade vi på ett proppfullt tåg. Stod som packade sillar, haha. Nej men det var inte kul, stången alla höll i var helt varm och klibbig, det var syrebrist och benen och fötterna verkte som jag vet inte vad. Maja fick typ klaostrofobi den stackrn..Men efter ett tag fick vi värsta skrattattackerna pga tröttheten antar jag, haha!

Sen när vi kom till Tumba bestämde vi oss för att gå hem, ville inte sätta oss på en varm buss.. Men det ångrade vi sen, hade så sjukt ont i fötterna så trodde vi skulle ramla ihop eller nåt..Men kom hem till sist iaf, puuh.
Pusspuss! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0